نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

حجم بازی Horizon Forbidden West روی پلی استیشن ۵ مشخص شد

  • کد خبر: ۹۶۷۳۴
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
حجم بازی Horizon Forbidden West روی پلی استیشن ۵ مشخص شد
در طول هفته‌های گذشته چند تریلر جدید از بازی «هورایزن» (Horizon Forbidden West) دیده‌ایم و حالا متوجه شده‌ایم که این بازی چه مقدار از حافظه پلی استیشن ۵ را اشغال می‌کند.

شهرآرانیوز -کمتر از یک ماه تا انتشار Horizon Forbidden West فاصله داریم و برخی از سوالاتی که مدت‌هاست طرفداران درباره این عنوان داشته‌اند پاسخ‌هایشان را پیدا می‌کنند.

در طول هفته‌های گذشته چند تریلر جدید از بازی دیده‌ایم و حالا متوجه شده‌ایم که این بازی چه مقدار از حافظه پلی استیشن ۵ را اشغال می‌کند.

به لطف توییت جدید حساب PlayStation Game Size، که اطلاعات مخفی‌ای که در فروشگاه PlayStation ظاهر می‌شود ردیابی می‌کند، Horizon Forbidden West در نهایت برای کسانی که در ایالات متحده هستند به حجم ۸۵.۹۱۳ گیگابایت خواهد رسید. نسخه اروپایی بازی در مجموع ۹۶.۳۵۰ گیگابایت حجم دارد. دلیل اینکه هر نسخه حجم متفاوتی دارد این است که اتحادیه اروپا بازار بزرگ‌تری را ارائه می‌دهد و این نسخه از زبان‌های بسیار بیشتری پشتیبانی می‌کند. زبان‌های اضافی در مقایسه با نسخه ایالات متحده حدود ۱۰ گیگابایت به حجم بازی اضافه می‌کنند.

هرچند این اطلاعات به ما ایده خوبی می‌دهد که برای دانلود Horizon Forbidden West در PS۵ به چه مقدار فضای خالی نیاز داریم، باید این را بدانیم که این حجم ممکن است هنوز رسمی نباشد. این را هم در نظر بگیرید که این عدد حجم دیتای اصلی بازی، بدون در نظر گرفتن حجم به‌روز‌رسانی‌هاست.  

Horizon Forbidden West قرار است ۱۸ فوریه برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->